Perquè els partits no passen per la TVC?
Modérateur : Mod. Catalan
-
- Porteur d'eau
Perquè els partits no passen per la TVC?
M'agrada molt poder veure els partits de l'USAP amb la Televisió de Catalunya, però perquè no podem veure els partits de l'UTC també, per què el poble català pot gaudir de la forma de rugbi? Com al meu país d'origen, Angleterra, i a França, hi ha una discriminció contra el rugbi a XIII. L'argument pels canals sempre és que no hi ha cap interés al rugbi a XIII, però com es pot interesar-se a un esport si no es pot veure mai? Amb un equip tan competitiu com l'UTC, és seguríssim que els catalans s'hi interesserien si tinguéssin l'oportunitat per veure-lo.
Enviem missatges a TVC per demanar la difussió dels partits de l'UTC!
Timothy Barton
Enviem missatges a TVC per demanar la difussió dels partits de l'UTC!
Timothy Barton
-
- Senior
soc a 100% amb tu.
al partit de diumenge se pot veure sus de VTV canal 69 des de 16h.
tenes l'e.mail de Canal 33?
al meu catala es povre si podeu nos escruire lo que cal parveure l'UTC.
Traduction:
itsime88 catalano-anglais (qui maitrise le catalan jusqu'au clavier) propose de mener une action envers canal 33 (chaine des sports catalans)
afin qu'ils ouvrent leur antenne au XIII il est convaincu comme nous que le salut de notre sport passe par le petit ecran
al partit de diumenge se pot veure sus de VTV canal 69 des de 16h.
tenes l'e.mail de Canal 33?
al meu catala es povre si podeu nos escruire lo que cal parveure l'UTC.
Traduction:
itsime88 catalano-anglais (qui maitrise le catalan jusqu'au clavier) propose de mener une action envers canal 33 (chaine des sports catalans)
afin qu'ils ouvrent leur antenne au XIII il est convaincu comme nous que le salut de notre sport passe par le petit ecran
-
- El Director !!!
-
- Coupeur de citron
-
- Porteur d'eau
VTV?
Je suppose qu'on peut seulement capter cette chaîne-là à Perpignan? Je peux préparer un e-mail pour envoyer à TVC, mais mon catalan est loin d'être parfait, donc je ne peux pas promettre que ce sera parfait! C'est quoi la meilleur solution? On envoie un e-mail avec des "signatures", ou je prépare un lettre que je mets sur ce forum et chacun l'envoie?
-
- El Director !!!